مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 22:052023-07-06ورزشي

مشارکت بزرگ یزدی ها در برگزاری جشن های غدیر/برگزاری جشن بزرگ خانوادگی در روز عید


اعیاد دهه امامت و ولایت امسال شهر یزد با برنامه های متنوع سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و مشارکت وصف ناپذیر یزدی ها، متفاوت از سالهای گذشته در حال برگزاری است.

- ایسنا/یزد اعیاد دهه امامت و ولایت امسال شهر یزد با برنامه های متنوع سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و مشارکت وصف ناپذیر یزدی ها، متفاوت از سالهای گذشته در حال برگزاری است.

200 عنوان ویژه برنامه تدارک دیده شده از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای این اعیاد که از عید قربان با برگزاری جشن ازدواج 110 زوج یزدی آغاز شده و امشب همزمان با عید غدیر در دارالعباده به اوج خود رسیده و تا عید مباهله نیز ادامه خواهد داشت، شور و شعف خاصی به شهر و مردم دارالعباده داده است.

در این روزها شاهد مشارکت و استقبال مثال زدنی یزدی ها در قالب برپایی افزون بر 120 موکب پذیرایی و نیز برگزاری 200 جشن در محلات مختلف شهر هستیم به طوری که جلوه ای زیبا از مشارکت و نشاط اجتماعی و معنوی مردم در برنامه های مختلف این ایام را شاهدیم.

حضور پرشور در دورهمی ها و جشن های بزرگ در بوستانهای شهر با برپایی ابربازی ها و برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، جشن بچه‎های بابا حیدر و نیز استقبال بی نظیر بیش از 20 هزار یزدی برای نصب پرچم غدیر بر سر در خانه هایشان و شرکت در پویش من مبش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بزرگ یزدی ها در برگزاری جشن های غدیر/برگزاری جشن بزرگ خانوادگی در روز عید

مشارکت بزرگ یزدی ها در برگزاری جشن های غدیر/برگزاری جشن بزرگ خانوادگی در روز عید