مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-06سياسي

طرح ملی روایت دختر ایرانی در شهرستان تنگستان برگزار شد


قرآنی طرح ملی روایت دختر ایرانی «ردا»، با موضوع «استکبارستیزی و انقلابی گری» در روستای گورک دژگاه شهرستان تنگستان برگزار شد.

- بوشهر- جشن غدیری - قرآنی طرح ملی روایت دختر ایرانی ردا ، با موضوع استکبارستیزی و انقلابی گری در روستای گورک دژگاه شهرستان تنگستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جشن غدیری - قرآنی عصر پنجشنبه به مناسبت دهه ولایت و امامت و اجرای طرح ملی روایت دختر ایرانی ردا ، از سوی خانه قرآن موعود (عج) و پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) روستای گورک دژگاه و با همکاری مؤسسه امور خانواده پیوند سبز بوشهر با موضوع استکبارستیزی و انقلابی گری در شهرستان تنگستان برگزار شد.

زینب صیادزاده مربی آموزشی خانه قرآن موعود (عج) روستای گورک دژگاه در این مجلس جشن غدیری - قرآنی به تبیین تفسیر آیه یکصدوپانزدهم سوره مبارکه بقره پرداخت و بیان کرد: استکبارستیزی، ترویج آموزه های دینی و الهی، قدرشناسی و روایتگری دستاوردهای ارزشمند حکومت به عنوان یکی از معروفات الهی و اجتماعی می باشد که پروردگار متعال در کتاب قرآن بر این محور خطاب به مسلمانان موحد تاکید کرده است.

وی با بیان این نکته که پروردگار باری تعالی إِنَّ اللَّهَ واسِعٌ عَلِیمٌ است، افزود: پیروی از امام حق و ولایت پذیری در واقع نماد و نشان از تجلی وحدت مسلمانان موحد و تجدید خاطرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی روایت دختر ایرانی در شهرستان تنگستان برگزار شد

طرح ملی روایت دختر ایرانی در شهرستان تنگستان برگزار شد