مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-10حوادث

توقیف بیش از هزار خودروی فاقد پلاک و پلاک مخدوش در اصفهان


رییس پلیس راهور استان اصفهان از توقیف هزار و 261 دستگاه خودرو به علت نداشتن پلاک، پلاک تقلبی، پلاک مخدوش و دستکاری در رقم پلاک و معرفی رانندگان متخلف به مرجع قضایی در 3 ماهه سال جاری خبر داد.

- محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان در 3 ماهه سال جاری تعداد 212 دستگاه خودرو که بدون داشتن پلاک در سطح معابر شهری استان تردد می کردند را شناسایی و توقیف کردند که از این تعداد 163 مورد مربوط به شهر اصفهان بوده است.

وی افزود: برخی از خودروهای توقیفی به دلیل نقص فنی از سوی کارشناسان پلیس راهور پلاک آن ها فک شده و به آن ها پلاک تعمیری داده شده بود و باید در مدت 48 ساعت به یکی از تعمیرگاه های مجاز مراجعه و پس از رفع نقص خود به پلیس راهور مراجعه و پلاک خود را دریافت می کردند اما بدون توجه به این موضوع به صورت بدون پلاک در سطح شهر تردد می کردند.

محمدی بیان کرد: همچنین در این مدت هزار و 49 دستگاه خودرو به علت دارا بودن پلاک تقلبی، دستکاری در اعداد و ارقام پلاک و مخدوش بودن پلاک در سطح استان توقیف شدند که 320 مورد از این خودروها مربوط به شهرستان اصفهان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بیش از هزار خودروی فاقد پلاک و پلاک مخدوش در اصفهان

توقیف بیش از هزار خودروی فاقد پلاک و پلاک مخدوش در اصفهان