مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 05:302023-06-25اقتصادي

برآورد قیمت نهایی واحدهای مسکن ملی، قبل از پیشرفت 75درصدی میسر نیست


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برآورد قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن قبل از پیشرفت 75 درصدی پروژه ها به دلیل متغیرهای موجود در بازار میسر نیست.

- اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر در مورد پروژ های در دست ساخت نهضت ملی مسکن نمی توان مبلغی را بر تکمیل نهایی برآورد کرد، اظهار کرد: اظهار نظر در مورد این مبلغ، بعد از پیشرفت فیزیکی 70 تا 75 درصدی میسر می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: بعد از پیشرفت فیزیکی در حد 75 درصد است که می توان برآورد دقیقی از قیمت تمام شده پروژه و واحد مد نظر متقاضیان انجام داد.

وی با بیان اینکه مبلغ برآورد شده بعد از پیشرفت فیزیکی مد نظر به متقاضی اعلام می شود، تصریح کرد: در این مرحله متقاضی با سازنده قرارداد منعقد کرده و متقاضی بعد از کسر وام و همچنین اقساط پرداخت شده، مابه التفاوت را پرداخت و واحد خود را تحویل می گیرد.

وی تاکید کرد: قیمت تمام شده برای واحدهای در دست احداث در پروژه های مختلف بسته به متراژ و زمان آغاز عملیات اجرایی متفاوت است.

اسماعیلی با بیان اینکه برخی از فاکتورهای تعیین قیمت نهایی به شرایط بازار وابسته است به همین دلیل نمی توان در مورد قیمت تمام شده پروژه ها در زیر 75 درصد پیشرفت فیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد قیمت نهایی واحدهای مسکن ملی، قبل از پیشرفت 75درصدی میسر نیست

برآورد قیمت نهایی واحدهای مسکن ملی، قبل از پیشرفت 75درصدی میسر نیست