مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-27سياسي

نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی مرکز پزشکی عرفه بازدید کرد


سرپرست زائران ایرانی بیت الله الحرام روز سه شنبه از بیمارستان صحرایی و اورژانس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دراین بازدید که آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت نیز وی را همراهی می کرد در جریان مراجعات به این بیمارستان، آخرین اقدامات پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی که به زائران ارائه می شود ؛ قرار گرفت.

سرپرست حجاج ایرانی در این بازدید همچنین با بیماران بستری دراین مجموعه درمانی سلام و احوالپرسی کرد و سلامتی هرچه سریعتر آنان را از درگاه ایزد منان مسالت نمود.

دکتر سید علی مرعشی رییس مرکز پزشکی حج و زیارت ضمن همراهی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دربازدید از بخش های مختلف این مجموعه، گزارشی از خدمات ارائه شده به حجاج بیان و ابراز امیدواری کرد که زائران با رعایت توصیه های بهداشتی و پرهیز از حضور طولانی مدت درخارج از چادرها ، خود را از خطر گرمازدگی مصون دارند.

دکترپیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر نیز که دربخش اورژانس این مجموعه حضور داشت بر تلاش همه جانبه برای خدمت رسانی بیشتر به ضیوف الرحمن تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی مرکز پزشکی عرفه بازدید کرد

نماینده ولی فقیه از بیمارستان صحرایی مرکز پزشکی عرفه بازدید کرد