مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-24سياسي

برداشت از زاینده رود کنترل می شود


معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: یقیناً کنترل در برداشت ها از زاینده رود مد نظر است همچنین بایستی جدول منابع و مصارف حوضه زاینده رود با مشارکت و نظر مصرف کنندگان تنظیم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمد جوانبخت معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در نشست نمایندگان اصناف کشاورزان استان در حوضه زاینده رود گفت: در دوران جنگ تحمیلی شاهد رشادت های مردم اصفهان بودیم که شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: دو لشکر 14 امام حسین و 8 نجف اشرف اصفهان در دفاع مقدس همیشه می درخشیدند و منشأ اثر بودند.

جوانبخت با اشاره به سخنان صریح مقام معظم رهبری در خصوص مشکلات استان اصفهان در حوزه تأمین آب، عنوان کرد: استان اصفهان از معدود استان هایی است که رهبر معظم انقلاب در مورد حل مسئله آب آن تأکید مستقیم داشتند و همچنین رییس جمهور نیز بر رفع این مسئله تاکید دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به خشکسالی های پی در پی و توسعه هایی که در گذشته اتفاق افتاده و صدها مسئله دیگر مشکلاتی در سراسر کشور به وجود آمده و رفع این مشکلات نیازمند اقدامات دولت است.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا تصریح کرد: مشکل آب اصفهان یقیناً راه حل دارد اما به عزم جمعی بین بخش دولتی و البته همراهی مردم به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت از زاینده رود کنترل می شود

برداشت از زاینده رود کنترل می شود