مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-29سياسي

استمرار بازرسی های بهداشتی ویژه عید قربان تا پایان روز جاری در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، دکتر محمد رحمتی رییس اداره دامپزشکی تهران با اعلام این خبر افزود: - رییس اداره دامپزشکی تهران گفت: اکیپ های نظارتی این اداره در غالب 4 اکیپ ثابت و 12 اکیپ سیار برفعالیت بیش از 13 پایگاه موقت شهرداری،3 جایگاه دائم شهرداری و 6 جایگاه موقت بهزیستی نظارت خواهند کرد و این روند تا پایان مراسم مذهبی عید قربان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، دکتر محمد رحمتی رییس اداره دامپزشکی تهران با اعلام این خبر افزود: اکیپ های نظارتی این اداره در غالب 4 اکیپ ثابت و 12 اکیپ سیار برفعالیت بیش از 13 پایگاه موقت شهرداری،3 جایگاه دائم شهرداری و 6جایگاه موقت بهزیستی نظارت خواهند کرد و این روند تا پایان مراسم مذهبی عید قربان ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد کارشناسان ضمن بازرسی از جایگاه های مجاز، با هرگونه کشتار غیر مجاز و خارج از ضوابط بهداشتی دامپزشکی نیز برخورد مقتضی برطبق دستور العمل سازمان دامپزشکی کشور خواهند کرد.

وی با اشاره به قرار داشتن در فصل گرما و احتمال آلودگی دام ها به انواع بیماری ها و انگل های خارجی، بخصوص کنه که احتمال انتقال بیماری خطرناک و کشنده تب کریمه کنگو را افزایش می دهد، از عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار بازرسی های بهداشتی ویژه عید قربان تا پایان روز جاری در تهران

استمرار بازرسی های بهداشتی ویژه عید قربان تا پایان روز جاری در تهران