مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-15فرهنگي

جایزه ملی کتاب کودک تأسیس می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاحیه نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان «قاصدک»، با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، - مدیرعامل خانه کتاب از تأسیس جایزه ملی کتاب کودک خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاحیه نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان با عنوان قاصدک ، با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، حامد محقق معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران، غلامرضا طریقی مشاور مدیرعامل و مدیر امور فعالیت های فرهنگی و اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران و جمعی از هنرجویان شعر و داستان کودک و نوجوان در مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی (عج) شهر قم برگزار شد.

علی رمضانی در این آیین بیان کرد: اولین کار اساسی معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران بعد از انتصاب، تدارک این دوره بود که امروز در حال برگزاری است.

او از دوازدهم خردادماه سال جاری به مجموعه خانه کتاب و ادبیات ایران پیوست و دغدغه های خود را به همراه آورد.

این دغدغه ها با تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جلوه دیگری پیدا کرد و امروز در این دوره آموزشی به آن پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ملی کتاب کودک تأسیس می شود

جایزه ملی کتاب کودک تأسیس می شود