مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-05اقتصادي

شناسایی 517 مشاور املاک فاقد مجوز در شیراز


نماینده مدیرکل راه و شهرسازی فارس و عضو کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات استان گفت: تاکنون 517 واحد صنفی مشاور املاک فاقد مجوز قانونی در شیراز شناسایی شده است.

- ایسنا/فارس نماینده مدیرکل راه و شهرسازی فارس و عضو کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات استان گفت: تاکنون 517 واحد صنفی مشاور املاک فاقد مجوز قانونی در شیراز شناسایی شده است.

  محمدمهدی عبداللهی امروز چهارشنبه 14 تیر در جمع خبرنگاران گفت: براساس مصوبات شورای عالی مسکن کشور پلمب مشاور املاک فاقد مجوز در دستور کار است.

او همچنین در خصوص دریافت کمیسیون های نامتعارف متذکر شد: مشاورین املاکی که خارج از تعرفه کمیسیون دریافت کنند، به پرداخت جرائم سنگین، محکوم خواهند شد.

عبداللهی ادامه داد: شهروندان می توانند مشاوران املاک متخلف که کمیسیون اضافه دریافت می کنند را به تعزیرات یا راه و شهرسازی معرفی کنند.

او اضافه کرد: وزارت راه و شهرسازی در راستای مبارزه با دلالان سودجو و سوداگران بازار مسکن که بازار خرید و فروش و اجاره بهاء مسکن را تحت تاثیر گرانی قرار داده اند مشاوران املاکی که فاقد مجوز کسب و کار هستند را پلمب خواهد کرد.

عبداللهی همچنین از تشکیل کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات در استان خبر داد و گفت: یک کارگروه با عنوان کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات در فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 517 مشاور املاک فاقد مجوز در شیراز

شناسایی 517 مشاور املاک فاقد مجوز در شیراز