مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:402023-07-03سياسي

بسیاری از آسیب های اجتماعی و چالش های فرهنگی ریشه در بی هویتی است


رییس حوزه هنری گیلان، با بیان اینکه اگر جریان ترویج کتاب جدی شود، جریان تولید کتاب نیز جدی می شود، عنوان کرد: باید از کتاب و کتابخوانی به هویت سازی برسیم.

- ایسنا/گیلان رییس حوزه هنری گیلان، با بیان اینکه اگر جریان ترویج کتاب جدی شود، جریان تولید کتاب نیز جدی می شود، عنوان کرد: باید از کتاب و کتابخوانی به هویت سازی برسیم.

سید رسول منفرد امروز در افتتاحیه دوره توانمندسازی مربیان فرهنگی و تربیتی استان گیلان که تحت عنوان کتاب بتاب با محوریت کتابخوانی کودک و نوجوان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، بسیاری از آسیب های اجتماعی و چالش های فرهنگی را ریشه در بی هویتی دانست و اظهار کرد: هر خانواده ای حداقل یک عضو کودک و نوجوان دارد و لذا همواره دغدغه تربیتی خانواده هاست که فرزندانشان چه کتاب هایی را می خوانند و چه فیلم های را می بینند.

وی حوادث سال گذشته را جلوه ای از دغدغه های فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: هیچ اتفاق تحولی در حوزه مدیریت فرهنگی کشور رخ نخواهد داد، مگر اینکه به کتاب نزدیک شویم و آن را به دست مخاطب برسانیم.

رییس حوزه هنری گیلان با بیان اینکه زرد شدن و مجازی شدن و سطحی شدن دانش ورودی ما یکی از دلایل چالش های اجتماعی است، گفت: مردم گیلان و شهر رشت به داشتن اولین داروخانه و اولین تئاتر و اولین کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از آسیب های اجتماعی و چالش های فرهنگی ریشه در بی هویتی است

بسیاری از آسیب های اجتماعی و چالش های فرهنگی ریشه در بی هویتی است