مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:082023-07-06اقتصادي

رییس اتاق بازرگانی سنندج: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به بخش خصوصی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج علی عبدالملکی بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از تلاشگران عرصه اقتصادی استان کردستان در سننندج اظهار کرد: با راه ها و راهکارهای کهنه به مقاصد نو نمی رسیم، هر اتفاق تاثیرگذاری مستلزم همکاری و همدلی اقشار مختلف مردم است و می طلبد مشکلات اقتصادی در استان کردستان عارضه یابی شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج با بیان اینکه دولت سیزدهم نشان داده توجه ویژه ای به بخش خصوصی دارد، افزود: توسعه همه جانبه و پایدار استان کردستان نیاز به همدلی و همراهی همه بخش ها دارد و خوشبختانه امروز شاهدیم بخش خصوصی و دولت باهم برای توسعه استان تلاش می کنند.

کمال حسینی نایب رییس اول اتاق بازرگانی هم در این جلسه اظهار کرد: نتیجه حضور و افکار ما و عوامل بیرونی و داخلی موجب ضعیف شدن رشد بهره وری اقتصادی در کشور شده است.

وی با بیان اینکه با شرایط اقتصادی استاندارد فاصله زیادی داریم، گفت: ذهنیت ما براساس مشکلات گذشته شکل گرفته و استحضار دارید دنیای دیجیتال به سرعت جلو می رود و بسیاری از مشاغل تغییر پیدا می کند.

وی افزود: باید خود را برای شرایط آینده آماده و در این راستا نیاز به تغییر و نوآوری داریم که در این مسیر دولتمردان، بخش خصوصی و مردم نقش آفرین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی سنندج: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به بخش خصوصی دارد

رییس اتاق بازرگانی سنندج: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به بخش خصوصی دارد