مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-19فرهنگي

«بالا افتادن» در چهل ویکمین جشنواره بین المللی «فلیکرز رود آیلند»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه «بالا افتادن» به کارگردانی مریم بختیاری، - بالا افتادن در چهل ویکمین جشنواره بین المللی فلیکرز رود آیلند فیلم کوتاه بالا افتادن ساخته مریم بختیاری به چهل ویکمین جشنواره بین المللی فلیکرز رود آیلند آمریکا راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم کوتاه بالا افتادن به کارگردانی مریم بختیاری، نویسندگی مریم بختیاری و امین چادگانی و تهیه کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و مریم بختیاری در بخش مسابقه چهل ویکمین جشنواره بین المللی فلیکرز رود آیلند آمریکا به رقابت می پردازد.

جشنواره فلیکرز رود آیلند مورد تایید آکادمی اسکار، بفتا و هنر های تصویری کانادا است.

فیلم هایی که در این جشنواره موفق به کسب جایزه ی بزرگ در بخش های داستانی، انیمیش، مستند و کوتاه شوند، به گزینش مقدماتی آکادمی اسکار معرفی خواهند شد.

چهل ویکمین جشنواره بین المللی فلیکرز رود آیلند از 7 تا 13 آگوست 2023 مصادف با 16 تا 22 مرداد 1402 در شهر رود آیلند آمریکا برگزار می شود.

لازم به ذکر است که فیلم کوتاه بالا افتادن اولین ساخته مریم بختیاری که نقش آفرینی بازیگر نقش اول زن هم بر عهده اوست، در سی ونهمین جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بالا افتادن» در چهل ویکمین جشنواره بین المللی «فلیکرز رود آیلند»

«بالا افتادن» در چهل ویکمین جشنواره بین المللی «فلیکرز رود آیلند»