مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 23:002023-07-20سياسي

ایستادگی در برابر هجمه های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه همه باید از آرمان های شهدا دفاع کنند، گفت: ایستادگی در برابر هجمه های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی عصر پنجشنبه در یادواره 12 شهید گرانقدر روستای خچیره شهرستان طالقان انتقال پیام و آرمان های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره های شهدا بر شمرد و اظهار کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهدا است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 12 شهید روستای خچیره بیان کرد: جوانان برومند طالقان در دوران دفاع مقدس برای حفاظت از خاک میهن از تمامی.

روستاها در خط مقدم جنگ حضور داشتند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه همه باید از آرمان های شهدا دفاع کنند، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است، تا آنها نتوانند با تحریف واقعیت ها به اهداف پلید خود دست یابند.

وی متذکر شد: شهدا همه در قله بودند و پیامبر اکرم (ص) در وصف سیدالشهدا (ع) که این ایام متعلق به ایشان است می فرمایند که امام حسین (ع) سفینه النجاه و افضل جوانان مجاهد و انصار است و در وصف ایشان توصیفات بی نظیری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی در برابر هجمه های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است

ایستادگی در برابر هجمه های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است