مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-15سياسي

لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها برای شناسایی و جذب افراد کم سواد


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: استفاده از ظرفیت های درون و برون دستگاهی نقش بسزایی بر شناسایی، جذب و نگهداشت افراد کم سواد و بی سواد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رؤیا عسگرپور ظهر شنبه در دیدار خود با مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج به منظور شتاب بخشی به فعالیت های سوادآموزی، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه سوادآموزی منطقه در تحقق اهداف کمی و کیفی، بر لزوم برنامه ریزی برای توسعه کارگاه های مهارتی مرکز یادگیری محلی تاکید کرد.

وی بیان کرد: ناحیه 4 کرج در اجرای طرح های کلاس اتباع نروژی، مهارت کار با رایانه و آموزش زندانیان عملکرد شایسته و قابل تقدیری داشته است که این موفقیت ها با تلاش مجموعه سوادآموزی و حمایت مدیریت منطقه حاصل شده است.

عسگرپور با اشاره به وجود مناطق کم برخوردار و اقشار آسیب پذیر در حوزه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 4 تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های درون و برون دستگاهی و جلب مشارکت خیرین در کنار تبلیغ و ترویج فعالیت های سوادآموزی، نقش بسزایی بر شناسایی، جذب و نگهداشت افراد کم سواد و بی سواد دارد.

معاون سوادآموزی استان البرز توسعه کمی، کیفی و تجهیز مرکز یادگیری دانا را از برنامه های مهم دانست و خاطرنشان کرد: توسعه مهارت آموزی و حرفه آموزی نیازمند حمایت و نگاه ویژه مسئولین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها برای شناسایی و جذب افراد کم سواد

لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها برای شناسایی و جذب افراد کم سواد