مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-01بين الملل

نتانیاهو تهدید به مرگ شد


منابع خبری گزارش دادند، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) از پیدا شدن یک نامه تهدید آمیز در محل قبر برادر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده که در آن وی تهدید به مرگ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از فلسطین الیوم، شاباک اعلام کرده که یک نامه دست نویس بر روی سنگ قبر یوناتان نتانیاهو برادر نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیدا شده که در آن نتانیاهو تهدید به ترور و مرگ شده است.

بر اساس این گزارش، شاباک افزوده است مظنون و یا مظنونین احتمالی این اقدام هنوز شناسایی نشده اند اما تحقیقات خود را در این زمینه ادامه خواهد داد.

این تهدید در حالی انجام می شود که بهمن گذشته زییف راز خلبان ارتش رژیم صهیونیستی که در حمله این رژیم به تاسیسات هسته ای عراق در سال 1981 مشارکت داشت، گفته بود که اگر نتانیاهو به اجرای برنامه های اصلاحات قضایی خود که یک کودتا است، ادامه دهد، باید ترور شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در واکنش به تهدید شدنش به ترور توسط یک خلبان صهیونیست، چنین اقدامی را یک تهدید واقعی برای رژیم اشغالگر ارزیابی کرد.

همچنین ایتمار بن گویر وزیر تندروی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی گفته بود که معترضان به طرح اصلاحات قضایی کابینه وی و همسر نتانیاهو را تهدید به قتل کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو تهدید به مرگ شد

نتانیاهو تهدید به مرگ شد