مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-24اقتصادي

ایستگاه آتش نشانی بازار سنتی قزوین راه اندازی می شود


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین از راه اندازی ایستگاه آتش نشانی در بازار قزوین خبر داد و گفت: احداث این ایستگاه در محدوده بازار قزوین در سال جاری اجرایی خواهد شد.

- قاسم اللهیاری ضمن اشاره به لزوم توجه شورای شهر قزوین به مناطق منفصل شهری، اظهار کرد: احداث سوله ورزشی مطابق با نیازهای ناحیه ناصر آباد و با در نظر گرفتن زمین چند منظوره ورزشی و سایر فضاهای خدماتی جهت رفاه و بهبود اوقات فراغت ساکنان این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی شورای شهر قزوین، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: بهبود سرانه های ورزشی و فرهنگی در مناطق منفصل شهری و نقاط کم برخوردار یکی از اهداف مهم و مورد توجه در برنامه ریزی های اعضای شورای اسلامی شهر قزوین است.

وی در ادامه سخنانش از احداث ایستگاه آتش نشانی در محدوده بازار قزوین خبر داد و گفت: احداث ایستگاه های آتش نشانی برای تسریع در انجام به موقع عملیات امدادی در زمان بروز حوادث بسیار تأثیرگذار است و بر این اساس ایجاد ایستگاه آتش نشانی در محدوده بازار سنتی قزوین به عنوان یک ضرورت و دغدغه برای اعضای شورا مطرح بود که خوشبختانه ردیف بودجه آن در اعتبارات امسال شهرداری قزوین اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه آتش نشانی بازار سنتی قزوین راه اندازی می شود

ایستگاه آتش نشانی بازار سنتی قزوین راه اندازی می شود