مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-09بين الملل

هشدار مسکو به کی یف درباره حمله احتمالی آن به نیروگاه «زاپوریژیا»


سخنگوی وزارت خارجه روسیه در سخنانی در واکنش به اذعان معاون وزیر دفاع اوکراین به هدف قرار دادن پل کریمه در سال گذشته، به کی یف نسبت به احتمال دست زدن آن به حمله ای علیه نیروگاه هسته ای زاپوریژیا هشدار داد.

- هشدار مسکو به کی یف درباره حمله احتمالی آن به نیروگاه زاپوریژیا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در سخنانی در واکنش به اذعان معاون وزیر دفاع اوکراین به هدف قرار دادن پل کریمه در سال گذشته، به کی یف نسبت به احتمال دست زدن آن به حمله ای علیه نیروگاه هسته ای زاپوریژیا هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در سخنانی در واکنش به اعتراف اوکراین به انفجار پل کریمه، دولت کی یف را یک رژیم تروریستی خواند.

وی گفت که دولت اوکراین به شکل برنامه ریزی شده ای درصدد آسیب رساندن به نیروگاه هسته ای زاپوریژیا است.

زاخارووا افزود: نشست سران ناتو باید بر این موضوع متمرکز می شد؛ چراکه اگر نیروگاه زاپوریژیا آسیب ببیند، اکثریت قریب به اتفاق اعضای ناتو در منطقه تخریب مستقیم خواهند بود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که هانا مالیار معاون وزیر دفاع اوکراین در پانصدمین روز جنگ با روسیه، به مسئولیت حمله سال گذشته میلادی که پل کریمه را به شدت تخریب کرد، اعتراف کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مسکو به کی یف درباره حمله احتمالی آن به نیروگاه «زاپوریژیا»

هشدار مسکو به کی یف درباره حمله احتمالی آن به نیروگاه «زاپوریژیا»