مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-19سياسي

دستگاه های فرهنگی دیوارکشی سازمانی را برای خدمت به مردم کنار گذارند


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در این سال ها به اصل عقلایی ضرورت اجتماع همکاری مومنانه رسیده ایم، گفت: ما وقتی می خواهیم توان بزرگی با محوریت مردم خلق کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام محمد قمی صبح امروز در شورای اداری لرستان، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به پایه فرهیختگی و اهل محبت بودن مردم لرستان، اتفاقات خوبی در استان رخ می دهد، همچون برپایی جشن غدیر که حضور پرشکوه مردم تصاویر و تلقی خاصی را ایجاد کرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در این سال ها به اصل عقلایی ضرورت اجتماع همکاری مومنانه رسیده ایم، افزود: ما وقتی می خواهیم توان بزرگی با محوریت مردم خلق کنیم، باید دستگاه های اجرایی دست به دست یکدیگر داده و با هم متحدانه، دیوارکشی های سازمانی را کنار بگذارند.

حجت الاسلام قمی با تاکید بر اینکه جنگ همه جانبه ای که دشمن با مردم ایران اسلامی دارد، قلب و روح را نشانه گرفته، افزود: امروز مواقفی که خوبی ها و ایمان مردم بروز و تجلی می کند همچون اربعین، گام مهمی در جهاد تبیین محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های فرهنگی دیوارکشی سازمانی را برای خدمت به مردم کنار گذارند

دستگاه های فرهنگی دیوارکشی سازمانی را برای خدمت به مردم کنار گذارند