مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-12بين الملل

برگزاری نشست شورای همکاری آتن و آنکارا در سطح عالی


دفتر ریاست جمهوری ترکیه امروز در بیانیه ای از توافق رییس جمهور این کشور با نخست وزیر یونان در ارتباط با برگزاری نشست شورای همکاری آتن و آنکارا در سطح عالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دفتر ریاست جمهوری ترکیه امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه با کریاکاس میتسوتاکیس نخست وزیر یونان برای برگزاری نشست شورای همکاری میان دو کشور در سطح عالی برای پاییز آینده در یونان به توافق رسید.

در بیانیه صادره از سوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه در این ارتباط آمده است: اردوغان و نخست وزیر یونان توافق کردند که چندین کانال ارتباطی میان آنکارا و آتن را فعال کنند.

خبرگزاری آناتولی هم در این خصوص اعلام کرد: اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه خبر داد که رییس جمهور اردوغان و میتسوتاکیس، نخست وزیر یونان برای برگزاری نشست شورای همکاری سطح عالی بین دو کشور در فصل پاییز در سالونیک به تواقف رسیدند.

در همین ارتباط، کریاکاس میتسوتاکیس نخست وزیر یونان شنبه هفته پیش اعلام کره بود که وی امیدوار است در دیدار آتی خود با رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در حاشیه نشست ناتو در ویلنیوس در لیتوانی، دو کشور بتوانند فرصتی برای ترسیم مسیر نزدیک شدن به یکدیگر را به دست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست شورای همکاری آتن و آنکارا در سطح عالی

برگزاری نشست شورای همکاری آتن و آنکارا در سطح عالی