مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-14ورزشي

ثبت نام در دومین المپیاد ورزش کارگری یزد تا دهم مرداد


ثبت نام در دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده آنها که از 20 تیرماه آغاز شده، تا دهم مرداد ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/یزد ثبت نام در دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده آنها که از 20 تیرماه آغاز شده، تا دهم مرداد ادامه خواهد داشت.

محمدهادی آقایی دبیر این دوره از المپیاد ضمن اعلام این خبر گفت: دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان یزد در هفت گروه از جامعه هدف مرداد ماه آغاز می شود.

وی افزود: این دوره از المپیاد ویژه آقایان و بانوان شامل کارگران شاغل، خانواده کارگران، فرزندان کارگر، بازنشستگان، کارگران کم بینا و روشندل، همسران کارگر و کارگران معلول در رشته های مختلف برنامه ریزی و اجرا می شود.

آقایی در خصوص نحوه اجرای المپیاد نیز گفت: مسابقات ویژه کارگران شاغل در محیط کار آنها برگزار می شود و گروه های دیگر پس از ثبت نام و جمع بندی، در زمان و مکان مشخص به مرحله اجرا می رسد.

وی افزود: برگزاری مسابقات مرحله اول المپیاد ویژه کارگران شاغل در محل شرکت و مرحله نهایی در مجموعه ورزشی کارگران غدیر انجام می شود.

دبیر اجرایی این المپیاد ضمن تقدیر از همراهی کارفرمایان استان در زمینه اجرای مسابقات ورزشی ویژه کارگران، اظهار کرد: خوشبختانه کارفرمایان یزدی در برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در دومین المپیاد ورزش کارگری یزد تا دهم مرداد

ثبت نام در دومین المپیاد ورزش کارگری یزد تا دهم مرداد