مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-10حوادث

استرداد کلاهبردار خودرویی فراری به ترکیه توسط پلیس اینترپل به ایران


رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی همدان گفت: فردی که با کلاهبرداری و فریب شهروندان در قالب فروش خودرو بدون ثبت نامی 36 میلیارد تومان وجه نقد دریافت و به ترکیه متواری شده بود توسط پلیس اینترپل تحویل پلیس امنیت همدان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مجتبی محمدی اظهار داشت: فردی که با کلاهبرداری و فریب شهروندان در قالب فروش خودرو بدون ثبت نامی 36 میلیارد تومان وجه نقد دریافت کرد و به ترکیه متواری شده بود توسط پلیس اینترپل به ایران بازگردانده و تحویل پلیس امنیت همدان شد.

وی گفت: متهم سال 1399 با دریافت وجه نقد از شاکیان قول تحویل خودرو خارج از نوبت به آنها داده بود.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: فرد کلاهبردار با ترفند تحویل خودرو در بازه زمانی کوتاه، در مجموع 36 میلیارد تومان دریافت کرده بود.

وی اضافه کرد: متهم در فرصت مناسبی به کشور همسایه متواری شد اما با هماهنگی مرجع قضایی و پلیس اینترپل و صدور اعلان قرمز بعد از دو سال دستگیر و تحویل پلیس امنیت اقتصادی همدان شد.

محمدی گفت: متهم با شگردهای خاص و با این ترفند که من می توانم در سریعترین زمان و از طریق نفوذ و رابطه ای که دارم از طریق خودروهای احتکار شده، خودرو تحول مشتری دهم از مردم کلاهبرداری می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرداد کلاهبردار خودرویی فراری به ترکیه توسط پلیس اینترپل به ایران

استرداد کلاهبردار خودرویی فراری به ترکیه توسط پلیس اینترپل به ایران