مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-18سياسي

جایگاه خانواده و زنان باید در مدارس تعریف و تبیین شود


دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مهمترین و اصلی ترین مسئله در خانواده جایگاهی است که باید برای زن تعریف شود و فرهنگیان می توانند در این راستا به آن در مدارس بها دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) در خصوص جایگاه زنان در جامعه اسلامی، افزود: زنان ما رهبران این انقلاب و محوری ترین نقش را در مدیریت خانواده و جامعه دارند.

حجت الاسلام جنتی عنوان کرد: مهمترین پایگاه حفظ جامعه ما در مقابل خطرها خانه و مادر خانواده است و اگر به آن بها بدهیم در این راه موفق می شویم.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره سبک زندگی نظام سرمایه داری غربی گفت: در نظام سرمایه داری غرب، زن به عنوان بهترین نیروی تبلیغاتی، کارگری و عنصر مصرف کننده است و هویت او بدون مادر و همسر بودن ارزش پیدا می کند.

وی اظهار کرد: امروز دختران و زنان ما در جامعه از خیلی از مسائل در جامعه مصون می شوند و اگر خانواده از هم بپاشد با کوچک ترین ضربه دچار مشکل خواهند شد.

حجت الاسلام جنتی زن را به عنوان مدیر عاطفی و خانواده در جامعه نام برد و افزود: زن باید به جایگاه واقعی خود در جامعه برگردد و اگر بخواهیم در جامعه از مسئله خانواده حمایت کنیم باید جایگاه زن را به معنای کلمه ارج و به بالاترین حد برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه خانواده و زنان باید در مدارس تعریف و تبیین شود

جایگاه خانواده و زنان باید در مدارس تعریف و تبیین شود