مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:002023-06-25اجتماعي

استان سمنان در اربعین سال جاری 40 موکب برپا خواهد کرد


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان از برپایی 40 موکب خدمت رسانی و پذیرایی طی ایام اربعین توسط هیئت های مذهبی استان خبر داد.

- جبار دوست محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه تمهیدات لازم برای برپایی 40 موکب در اربعین سال جاری از سوی هیئت های استان سمنان اندیشیده شده است، ابراز کرد: بخشی از این موکب ها در مرز مهران که محل تردد زائران استان است، مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه برخی دیگر از موکب های استان سمنان در مسیر پیاده روی زائران خواهد بود، ابراز کرد: مانند سنوات قبل هیئت های استان سمنان در نجف، کربلا و سامرا هم موکب پذیرایی، اسکان و خدمت رسانی برپا خواهند کرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با بیان اینکه این موکب ها به زائران اربعین حسینی انواع خدمات را ارائه خواهند کرد، ابراز کرد: اسکان، تغذیه و درمان سه رکن اصلی خدم ترسانی به زائران اباعبدالله (ع) در مواکب استان سمنان است.

دوست محمدیان با بیان اینکه این خدمات برای تمام زائران ایرانی و خارجی و بومی و غیربومی است، گفت: نشست های هماهنگی برای انتقال تجهیزات موکب ها نیز برگزار شده است.

وی افزود: یک همایش موکب داران اربعین حسینی نیز با حضور تمام هیئت های مذهبی استان با هدف تعامل و هماهنگی بیشتر موکب داران اربعین در سمنان برگزار و تصمیمات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان در اربعین سال جاری 40 موکب برپا خواهد کرد

استان سمنان در اربعین سال جاری 40 موکب برپا خواهد کرد