مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-26حوادث

استفاده از آرد یارانه ای برای وزن گیری میگوها


مدت ها است که برخی کارشناسان دلیل قاچاق آرد یارانه ای در هرمزگان را استفاده از آن در مزارع پرورش میگو برای وزن گیری آنها اعلام می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدت ها است که برخی کارشناسان می گویند که در مزارع پرورش میگو از آرد یارانه ای برای وزن گیری میگوهای در حال پرورش استفاده می شود و این روش قالبی برای این مزارع درآمده است تا بتوانند در زمان کوتاه تری میگو را به اندازه بزرگ تری برسانند و از سوی دیگر آرد یارانه ای بسیار ارزانتر از خوراک میگو برای مزرعه داران تمام می شود.

حالا فرمانده انتظامی شهرستان سیریک از کشف 4 تن و 560 کیلوگرم آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع خبر داده و گفته: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع در انبار یک مزرعه پرورش میگو، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ چراغی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از انبار مزرعه پرورش میگو، 4 تن و 560 کیلوگرم آرد یارانه ای خارج از شبکه توزیع و فاقد هرگونه مجوز قانونی به ارزش 1 میلیارد و 900 میلیون ریال کشف کردند.

برخی خبرها نیز حکایت از آن دارد که صاحبان تولید دام نیز از شیرخشک یارانه ای برای وزن دهی و رشد سریع تر دام و افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از آرد یارانه ای برای وزن گیری میگوها

استفاده از آرد یارانه ای برای وزن گیری میگوها