مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 21:102023-06-27سياسي

صنعا: ائتلاف سعودی به فکر جنگ مجدد با یمن نباشد


وزیر دفاع و رییس ستاد مشترک ارتش دولت نجات ملی یمن با انتشا پیام مشترکی، به ائتلاف سعودی-اماراتی هشدار دادند که به جنگ فکر نکنند و به دنبال صلح باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  محمد العاطفی وزیر دفاع و محمد الغماری رییس ستاد مشترک ارتش دولت نجات ملی یمن بعد از ظهر امروز سه شنبه بار دیگر به ائتلاف سعودی-اماراتی هشدار دادند که به گزینه جنگ مجدد علیه یمن فکر نکنند.

العاطفی و الغماری در یک پیام مشترک که به مناسبت عید قربان به سید عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب یمن ارسال کردند، گفتند: تحرکات اخیر ائتلاف سعودی-اماراتی نشان داد که صرفا ابزاری در دست قدرتهای استعماری و امپریالیستی هستند تا بتوانند اهداف آنان را در منطقه محقق کنند.

پایگاه خبری الخبر الیمنی به نقل از این فرماندهان یمنی گزارش داد، ائتلاف سعودی فکر می کند که صلح، چتری است که می تواند با استفاده از آن، به جنگ سرد خود ادامه دهد، ستون پنجم خود را فعال کند، به محاصره یمن ادامه داده و در نوار مرزی به جنایات خود علیه ملت این کشور ادامه دهد.

العاطفی و الغماری ادامه دادند: جنگ، راهی به سوی صلح است و به محض اینکه دشمن احساس کند امنیتش در خطر است، علیرغم میل باطنی، به سمت صلح حرکت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: ائتلاف سعودی به فکر جنگ مجدد با یمن نباشد

صنعا: ائتلاف سعودی به فکر جنگ مجدد با یمن نباشد