مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-18حوادث

رهایی گروگان 30 ساله و دستگیری 2 آدم ربا در بندرعباس


با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی دو آدم ربا دستگیر و گروگان 30 ساله آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

- ایسنا/هرمزگان با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی دو آدم ربا دستگیر و گروگان 30 ساله آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (27 تیرماه) در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی دریافت یک فقره گزارش مفقودی در منطقه گچین بندرعباس با بررسی های اولیه صورت گرفته مشخص شد که فقدانی در شامگاه دهم اردیبهشت ماه سال جاری با یک دستگاه خودرو پراید وانت از روستای گچین به مقصد تهران از منزل خارج و دیگر به منزل مراجعه نکرده و گوشی تلفن همراه وی نیز همچنان خاموش است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: بنا به اقرار خانواده مفقودی، بعد از گذشت چند روز از سوی افراد ناشناس با استفاده خط تلفن همراه مجازی متعلق به یکی از کشورهای همسایه با اعضای خانواده وی ارتباط برقرار کرده و تقاضای مبلغ 10 میلیارد تومان وجه نقد در قبال آزادی وی می کنند که با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد فرد مفقودی توسط افرادی به قصد اخاذی ربوده شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی گروگان 30 ساله و دستگیری 2 آدم ربا در بندرعباس

رهایی گروگان 30 ساله و دستگیری 2 آدم ربا در بندرعباس