موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - همسان سازي حقوق - مستمري بگيران - كميسيون اجتماعي - سازمان تامين اجتماعي - اردستان - عضوشوراي شهر تهران - كميته تعيين وضعيت - سارقان حرفه اي منازل - مهدي قره شيخلو - عبدالحسن رفيعي پور - زراره - برنامه بازي هاي پرسپوليس - جعفر ميلي منفرد - بيمه تأمين اوتماعي - شفيع زاده - مديركل بهزيستي ايلام - طرح بسندگي زبان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-09اقتصادي

بررسی انواع نایلون های دسته دار


در این مطلب به نقد و بررسی انواع نایلون های دسته دار و روش های ثبت سفارش تولید ساده و چاپی خواهیم پرداخت تا در صورت نیاز به این محصول به صورت چاپی و عمده بهترین انتخاب را با توجه به نیاز خود به همراه بهترین قیمت تولید در دسترس خود داشته باشید.

- height= 312 src= https://cdn.

isna.

ir/d/2023/07/09/0/62661635.

png?ts=1688893399450 width= 624 > چاپ عمومی و اختصاصی پلاستیک چیست ؟ در صنعت پلیمر و پلاستیک عمدتاً پلاستیک های چاپی در دو نوع، تولید و چاپ می شوند که هر دو چاپ روی کیسه های تبلیغاتی جنبه برندینگ دارد منتها تفاوت هایی نیز در این میان وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم؛ چاپ عمومی: چاپ آماده نام دیگر آن بوده و تولیدکنندگان نایلون و نایلکس چاپی با استفاده از کلیشه هایی که از روی طرح های متداول برندهای اروپایی و خارج از کشور می سازند، اقدام به چاپ روی کیسه های تبلیغاتی می نمایند و به عمده فروش ها و پخش کنندگان پلاستیک می فروشند.

طرح ها و برندهای معروفی که از روی آنها، کلیشه چاپ را می سازند، توسط بسیاری از تولیدکنندگان کیسه پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

مثال هایی که از این برندها برای چاپ عمومی یا آماده می توان نام برد، عبارتند از: برشکا ( BERSHKA )، زارا ( ZARA )، ماسیمو دوتی ( Massimo DUTTI )، طرح لبخند ( SMILING ) و … بنابراین چاپ عمومی پس از اتمام، داخل گونی های 20 الی 25 کیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی انواع نایلون های دسته دار

بررسی انواع نایلون های دسته دار