مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:482023-07-14حوادث

کشف بیش از 13 هزار لیتر سوخت قاچاق در هنگ مرزی تایباد


فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از 13 هزار لیتر سوخت قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از 13 هزار لیتر سوخت قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

سردار مجید شجاع در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزبانان حوزه استحفاظی تایباد در 72 ساعت گذشته موفق به کشف 13 هزار و 450 لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور حین گشت زنی و پاکسازی حوزه استحفاظی موفق شدند در مجموع 13 هزار و 450 لیتر سوخت گازوییل قاچاق، به ارزش 3 میلیارد و 345 میلیون ریال را کشف کنند.

شجاع با اعلام اینکه 4 قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند، اعلام کرد: پس از هماهنگی های قضایی، پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مدیریت مبارزه با کالای قاچاق تحویل داده شدند.

کشف 437 قوطی شیر خشک قاچاق سرهنگ سلطان میرزایی، جانشین هنگ مرزی تایباد در ادامه از کشف مقادیر قابل توجهی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان این فرماندهی در ایست و بازرسی 17 شهریور خبر داد.

وی توضیح داد: در راستای برخورد با قاچاق کالا، مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی گروهان مرزی 17 شهریور هنگ تایباد حین کنترل لاین خروجی مسافرین از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 13 هزار لیتر سوخت قاچاق در هنگ مرزی تایباد

کشف بیش از 13 هزار لیتر سوخت قاچاق در هنگ مرزی تایباد