مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 07:552023-07-08حوادث

کشف 44 ماینر غیرمجاز در یک شهرک صنعتی در گرمسار


جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف وضبط 44 دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش 6 میلیارد و 600 میلیون ریال در گرمسار خبر داد.

  - ایسنا/سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف وضبط 44 دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش 6 میلیارد و 600 میلیون ریال در گرمسار خبر داد.

  سرهنگ سید علی میر احمدی در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرک صنعتی ایوانکی مطلع شدند.

وی بیان کرد: فعالیت غیر مجاز ماینرها در مکان مورد نظر با رصد اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی و کسب اخبار از منابع و مخبرین برای پلیس محرز شد و بازرسی از آن مکان در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در این بازرسی 44 دستگاه ماینر غیر مجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به 6 میلیارد و 600 میلیون ریال می رسد، کشف شد.

سرهنگ میر احمدی ادامه داد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: استفاده غیر قانونی از دستگاه های ماینر علاوه بر اینکه توان مصرفی بالایی داشته و موجب خسارت به شبکه توزیع برق می شود از این رو پلیس با جدیت این مسئله را دنبال و با متخلفان در این حوزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 44 ماینر غیرمجاز در یک شهرک صنعتی در گرمسار

کشف 44 ماینر غیرمجاز در یک شهرک صنعتی در گرمسار