مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:512023-07-16اقتصادي

آبرسانی با تانکر به 76 روستا در همدان


حمیدرضا نیکداد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در حال حاضر تداوم آبرسانی به شکلی که کمترین مشکلی برای شهروندان و روستاییان داشته باشد، در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تعدادی روستا در سطح استان منابع کافی آب ندارند و آبرسانی با تانکر می شود افزود: برخی از روستاها به صورت مداوم و برخی با توجه به آب روستا به شکل موردی و در هفته یک تا دو بار و حتی بسته به نیاز روستا با تانکر آبرسانی می شود.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: فعلا شرایط آبرسانی نسبت به روزهای قبل تغییری نکرده و شرایط پایدار است.

وی اضافه کرد: امیدواریم با تداوم اجرای طرح محرومیت زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، شرکت آب و فاضلاب و پروژه هایی که توسط خیرین انجام می شود، مشکلات کمتر شود.

نیکداد خاطرنشان کرد: طبق آخرین گزارش فعلا 76 روستا در سطح استان با تانکر آبرسانی می شود که ممکن است با گرم تر شدن هوا و کاهش دبی منابع آبی روستاها، وضعیت تغییر کند.

وی تاکید کرد: آبرسانی به 76 روستا ثابت نیست و نسبت به وضعیت منابع آبی تغییر می کند اما اکنون شهرستان فامنین بیشترین روستاهای آبرسانی با تانکر را در سطح استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی با تانکر به 76 روستا در همدان

آبرسانی با تانکر به 76 روستا در همدان