مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-21سياسي

راهپیمایی نمازگزاران شهرکردی در اعتراض به هتک حرمت قرآن


جمعی از نمازگزاران شهرکردی همزمان با سراسر کشور، در راهپیمایی پس از نماز جمعه این شهر به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد اعتراض کردند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری جمعی از نمازگزاران شهرکردی همزمان با سراسر کشور، در راهپیمایی پس از نماز جمعه این شهر به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد اعتراض کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعی از نمازگزاران شهرکردی امروز 30 تیرماه و همزمان با سراسر کشور، در راهپیمایی پس از نماز جمعه این شهر به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد اعتراض کردند.

برخی راهپیمایان با در دست داشتن قرآن کریم و نیز حمل دست نوشته هایی خواستار مجازات عاملان آتش زدن و هتک حرمت قرآن کریم در سوئد شدند که با همراهی و حمایت دولت این کشور تکرار شده است.

همچنین نمازگزاران با در دست داشتن پرچم های سیاه و قرآن مجید و سر دادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و ایستادگی و مقاومت رمز افول آمریکای مستکبر انزجار خود را از اقدام زشت و موهن در اهانت به قرآن کریم اعلام کردند و خواستار اتحاد و هم بستگی مسلمانان در مقابله با چنین رفتارها و عدم تکرار آن شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی نمازگزاران شهرکردی در اعتراض به هتک حرمت قرآن

راهپیمایی نمازگزاران شهرکردی در اعتراض به هتک حرمت قرآن