مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-28ورزشي

سال گذشته 233 هزار نفر ساعت مسابقات ورزشی را پوشش دادیم


به گفته دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، این فدراسیون طی سال گذشته 233 هزار نفر ساعت مسابقات ورزشی مختلف را در کشور پوشش داده که حدود 80 درصد از آنها رایگان بوده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی، این فدراسیون طی سال گذشته 233 هزار نفر ساعت مسابقات ورزشی مختلف را در کشور پوشش داده که حدود 80 درصد از آنها رایگان بوده است.

سید اشکان اردیبهشت، امروز(هفتم تیر) در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه، بااشاره به تاثیرات شیوع بیماری کرونا بر حوزه ورزش کشور، اظهارکرد: با شیوع این بیماری دوسال سخت را در فدراسیون پزشکی ورزشی پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: از سال گذشته و با پشت سر گذاشتن شیوع کرونا، آمار ورزشکاران تحت پوشش فدراسیون افزایش قابل توجهی پیدا کرد، به گونه ای که طی سال گذشته در این زمینه یک رکورد ثبت کردیم.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه به افزایش تورم و تاثیرات آن روی افزایش هزینه های پزشکی ورزشی اشاره کرد و گفت: هرچند که در این زمینه با چالش مواجه شدیم، اما تلاش شد تا خدمات مناسبی را به جامعه ورزشی ارائه دهیم.

وی در ادامه از در دست اجرا بودن طرحی در فدراسیون پزشکی ورزشی برای ارائه بهتر خدمات درمانی به ورزشکاران خبرداد و گفت: در این طرح برای ورزشکارانی که خارج از هیات پزشکی ورزشی تحت نظر پزشک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 233 هزار نفر ساعت مسابقات ورزشی را پوشش دادیم

سال گذشته 233 هزار نفر ساعت مسابقات ورزشی را پوشش دادیم