مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-15ورزشي

هدف نخست تیم ملی واترپلو مدال بازی های آسیایی است


مدیر فنی صربستانی تیم ملی واترپلو ایران با تاکید بر این که هدف نخست تیم ملی کسب مدال بازی های آسیایی است، گفت: قطعا طی دو ماه آینده برای تحقق این هدف، - تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

دژان میلاکوویچ که به تازگی قرارداد خود را با فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو منعقد کرده و به جمع ملی پوشان واترپلو اضافه شده است در گفت وگو با ایسنا، درباره تصمیمش مبنی بر حضور در بازی های آسیایی به عنوان مدیرفنی تیم ملی واترپلو ایران، اظهار کرد: تصمیم گرفتم به جمع تیم ملی واترپلو ایران جهت شرکت در بازی های آسیایی اضافه شوم و هدف اول و نزدیک ما در گام نخست این است که بتوانیم در این دوره از مسابقات مدال کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: مدیر فنی صربستانی تیم ملی واترپلو مشخص شد او ادامه داد: از شش سال قبل که در آسیا حضور داشتم به چشم خودم پیشرفت واترپلو ایران را شاهد هستم و می دانم این تیم پیشرفت کرده و بازیکنان خوبی دارد که از کیفیت فردی بالایی برخوردار هستند اما باید بدانیم که هم چنان امکان پیشرفت برای آن ها وجود دارد اما فکر می کنم در حال حاضر بازیکنان واترپلو ایران در سطح نخست آسیا قرار دارند.

تفاوت بازیکنان واترپلو ایران با بهترین بازیکنان واترپلو جهان مدیر فنی صربستانی تیم ملی واترپلو ایران در مورد تفاوت بازیکنان واترپلو ایران با بازیکنان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف نخست تیم ملی واترپلو مدال بازی های آسیایی است

هدف نخست تیم ملی واترپلو مدال بازی های آسیایی است