مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:402023-06-25سياسي

49 درصد پرونده های شورای حل اختلاف ایلام منجر به سازش شد


معاون شورا های حل اختلاف دادگستری استان ایلام گفت: بیش از 49 درصد پرونده های وارد شده به شعب شوراهای حل اختلاف استان در سال گذشته منجر به صلح و سازش شده است.

- جبار سپهری معاون شورا های حل اختلاف دادگستری استان ایلام ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بیش از 10 هزار پرونده سال گذشته وارد شعب شورا های اختلاف در استان شده که از این تعداد بیش از 49 درصد آن منجر به صلح و سازش شد.

وی افزود: سال گذشته 11 پرونده قتل عمد با کمک ستاد صبر استان منجر به صلح و سازش میان طرفین و نجات فرد قاتل از چوبه دار شده است.

معاون شورا های حل اختلاف دادگستری استان ایلام ادامه داد: هیات های صلح و سازش در مساجد استان فعال شده اند و مردم در زمینه های مختلف برای حل مشکلات قضایی خود به این صلح یاران مراجعه کنند.

سپهری اضافه کرد: ستاد صبر در استان با هدف صلح و سازش به خصوص در پرونده های قتل تشکیل شده است و در این ستاد از ظرفیت های معتمدین و بزرگان استان ایلام برای صلح و سازش در پرونده ها استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هم اکنون 159 شعبه شواری حل اختلاف در مناطق مختلف استان ایلام در حال فعالیت هستند.

این شعب در روستا ها و شهر های استان مستقر هستند، عمده شعب روستایی کار صلح و سازش در پرونده های قضایی را برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

49 درصد پرونده های شورای حل اختلاف ایلام منجر به سازش شد

49 درصد پرونده های شورای حل اختلاف ایلام منجر به سازش شد