مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-06سياسي

برگزاری جشن شب عید غدیر در میدان شهرداری رشت


دبیر بنیاد غدیر در گیلان، از برگزاری جشن شب عید غدیر در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت خبر داد و گفت: در روز عید غدیر نیز همایش پیاده روی از میدان صیقلان تا میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان دبیر بنیاد غدیر در گیلان، از برگزاری جشن شب عید غدیر در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت خبر داد و گفت: در روز عید غدیر نیز همایش پیاده روی از میدان صیقلان تا میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد لاکانی 15 تیر در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه بنیاد بین المللی غدیر در استان گیلان در طول سال به ویژه دهه امامت و ولایت برنامه های تبلیغی و تبیینی دارد، اظهار کرد: برای معرفی غدیر در حوزه های علمی و پژوهشی، آموزشی و تربیت مربی و ترویجی و تبلیغی و تشویقی برنامه داریم.

وی از برگزاری آیین ها و جشن ها و همایش ها و کارگاه های فاخر با موضوع غدیرشناسی خبر داد و اضافه کرد: امسال هم با کمک دستگاه های فرهنگی و هیئت های مذهبی و گروه های جهادی و اقشار مردمی ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت را برگزار خواهیم کرد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در گیلان، از برگزاری جشن شب عید غدیر در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت خبر داد و گفت: در روز عید غدیر نیز همایش پیاده روی از میدان صیقلان تا میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن شب عید غدیر در میدان شهرداری رشت

برگزاری جشن شب عید غدیر در میدان شهرداری رشت