مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-19سياسي

بنیاد علوی 1400 واحد مسکونی برای محرومین کردستان احداث می کند


ساخت یک هزار و 400 واحد برای محرومین در کردستان برنامه ریزی شده که یک هزار واحد آن با مشارکت بنیاد مسکن احداث می شود و تاکنون 560 واحد آن به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، وحید خاویی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور روسای بنیاد مستضعفان و بنیاد میکن در سالن پیامبر اعظم در سنندج برگزار شد اظهار کرد: بنیاد علوی چند سال است که در کردستان و به صورت ویژه فعالیت های مختلف محرومیت زدایی را در شهرستان سروآباد شروع کرده است.

به گفته وی، در شهرستان سروآباد به عنوان پایلوت بنیاد علوی در حوزه اصلاح آب شرب، اجرای فاضلاب روستایی و ایجاد راه روستایی به صورت ویژه ورود پیدا کرده و کارهای خوبی انجام داده است.

رییس بنیاد علوی با بیان اینکه این بنیاد در راستای اجرای پروژه های مختلف در مجموع 400 میلیارد تومان هزینه کرده است، گفت: این میزان اعتبار در قالب کمک های مالی و اعتباری و فعالیت های عمرانی توسط بنیاد علوی در استان هزینه شده است.

به گفته وی، بیش از 180 میلیارد تومان از این میزان اعتبار خاصتا در شهرستان سروآباد هزینه شده و اتفاقات خوبی را رقم زده است.

خاویی با اشاره به اینکه در استان کردستان یک هزار و 400 واحد برای محرومین احداث می شود، گفت: یک هزار واحد با مشارکت بنیاد مسکن احداث می شود که 560 واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد علوی 1400 واحد مسکونی برای محرومین کردستان احداث می کند

بنیاد علوی 1400 واحد مسکونی برای محرومین کردستان احداث می کند