مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 23:352023-06-23سياسي

مدرن ترین گلخانه کشور در سیاهکل احداث می شود


نماینده عالی دولت در گیلان از ساخت مدرن ترین گلخانه کشور در سیاهکل خبر داد و گفت: در منطقه سیاهکل یکی از بهترین و مدرن ترین گلخانه ها با ظرفیت 700 شغل درسیاهکل احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، اسدالله عباسی امروز در جشنواره بزرگ تمشک در سیاهکل با بیان اینکه سیاهکل تاریخ و پیشینه بسیار درخشانی در طول تاریخ دارد، اظهار کرد: طبیعت زیبای این شهر به مانند دیلمان در آسمان درخشان جمهوری اسلامی ایران می درخشد.

  وی با اشاره به وجود محصولات متنوع کشاورزی در تمامی شهرستان های گیلان از جمله سیاهکل گفت: در اکثر نقاط این استان سرسبز محصولی متنوع در حال تولید است و بسیار خرسندم که در جشن بزرگ برداشت تشمک به عنوان یکی از محصولات مهم کشاورزی در خدمت شما مردم سیاهکل هستم.

  استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به برگزاری جشنواره هایی به مانند جشنواره چای و تمشک بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی منجر به معرفی انواع محصولات کشاورزی و آشنایی مردم با ویژگی های طبیعی نقاط مختلف استان می شود.

عباسی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در تکمیل و ترمیم جاده سنگر_سیاهکل بیان کرد: در گذشته اقدامات خوبی برای تکمیل و ترمیم این جاده صورت گرفت که در این خصوص مکاتبات لازم انجام و به زودی این جاده به مانند کمربندی نوسازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرن ترین گلخانه کشور در سیاهکل احداث می شود

مدرن ترین گلخانه کشور در سیاهکل احداث می شود