مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 09:162023-06-30فرهنگي

«جوانرود» صاحب سینما می شود


 مسعود قادری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های این اداره مجوز سینمای جوانرود در تاریخ 28 خردادماه امسال از سوی سازمان سینمایی کشور صادر شد .

وی افزود: این سینما در سالن مجتمع فرهنگی هنری هلانیه با ظرفیت 100 نفر و با درجه کیفی یک راه اندازی می شود و فیلم های روز سینمای ایران در این سینما اکران خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود گفت: سالن در اسرع وقت از سوی موسسه سینما شهر تجهیز خواهد شد و سپس از طریق مزایده به بخش خصوصی که شرایط لازم را داشته باشد واگذار خواهد شد.

  وی با اشاره به اینکه وجود زیرساخت ها و مراکز فرهنگی در هر منطقه نشانه رشد وتوسعه آن منطقه است، از سینما به عنوان یکی از شاخص های توسعه نام برد و گفت: متأسفانه شهرستان جوانرود با 80 هزار نفر جمعیت و ظرفیت بالای فرهنگی و هنری  از این نظر کم برخوردار و محروم بوده و نیاز به تلاش مضاعف دارد تا عقب ماندگی های گذشته که ناشی از کم توجهی مدیران سابق بوده جبران شود.

رییس فرهنگ وارشاد اسلامی جوانرود ضمن یادآوری ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامانات و پیوستن شهر جوانرود به شهرهای خلاق  فرهنگ وهنر کشور،گفت: از 2 سال پیش چندین موضوع زیربنایی  از جمله سینما، گالری، آمفی تئاتر روبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جوانرود» صاحب سینما می شود

«جوانرود» صاحب سینما می شود