مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-22اجتماعي

روزانه 10 حلقه چاه غیرمجاز در فارس پُر می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد که با هدف ممانعت از برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی و تبعات آن نظیر فرونشست، روزانه 10 حلقه چاه غیرمجاز در این استان پُر می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد که با هدف ممانعت از برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی و تبعات آن نظیر فرونشست، روزانه 10 حلقه چاه غیرمجاز در این استان پُر می شود.

خلیل عبداللهی خاطرنشان کرد: در بعضی از نقاط این استان، حفر چاه های غیرمجاز و استفاده بی رویه از منابع آب زیرزمینی باعث بروز و تشدید پدیده فرونشست شده است.

به نقل از استانداری فارس، عبداللهی افزود: با هدف ممانعت از ادامه برداشت بی رویه از منابع زیرزمینی آب و تشدید پدیده فرونشست و تبعات منفی آن، روزانه 10 چاه غیرمجاز در نقاط مختلف این استان پُر و مسلوب المنفعه می شود.

وی با اشاره به استفاده از نظرات اساتید دانشگاه برای بررسی این چالش و راهکارهای حل آن، گفت: فعالیت شرکت آب منطقه ای فارس و فرمانداران شهرستان های استان برای پُر کردن چاه های غیرمجاز و جلوگیری از حفر چاه های جدید افزایش چند برابری داشته است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، تمام مجموعه ها و دستگاه های مرتبط در زمینه مدیریت مصرف آب و مقابله با استفاده غیرمجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 10 حلقه چاه غیرمجاز در فارس پُر می شود

روزانه 10 حلقه چاه غیرمجاز در فارس پُر می شود