مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-13سياسي

در تقویم سالیانه کشور روزی تحت عنوان روز لردگان ثبت شود


نماینده مردم شهرستان لردگان و فلارد و خانمیرزا در مجلس  با تاکید به اینکه شهرستان لردگان بعد از مرکز استان دومین ترکیب جمعیتی را دارد، اظهار کرد: - این شهرستان نیازمند ساختار داری فرهنگ و ارشاد و مصلا می باشد.

حسین بامیری 22 تیرماه در نشست خبری با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدواریم دستاوردهای سفر وزیر فرهنگ به استان به صو رت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توام با خیر و برکت و رشد و بالندگی برای استان به همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه استاندار چهارمحال و بختیاری به برخی از مشکلات و معضلات مزیت و محاسن استان در بحث فرهنگ و ارشاد اشاره کرد، افزود: طبق گزارشات برخی از مشکلات و معضلات حوزه انتخابی اشاره شد که شهرستان های لردگان و خانمیرزا در حوزه انتخابی نماینده مردم شهرستان لردگان و فلارد و خانمیرزا می باشد.

نماینده مردم شهرستان لردگان و فلارد و خانمیرزا با بیان اینکه در حوزه انتخابی خانمیرزا، لردگان و فلارد ترکیب جمعیت وجود دارد، تصریح کرد: شهرستان لردگان از لحاظ پراکندگی و جمعیت مقام دوم را دارد که نزدیک به 50درصد از ترکیب جمعیتی شهر و روستایی را در کل استان در حوزه انتخابی مورد نظر داریم که متاسفانه از نظر فاصله شهرستان آخرین نقاط روستای و عشایری ما به مرکز استان هم به بیش از 280 کیلو متر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تقویم سالیانه کشور روزی تحت عنوان روز لردگان ثبت شود

در تقویم سالیانه کشور روزی تحت عنوان روز لردگان ثبت شود