مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:222023-07-05اقتصادي

فعالیت فقط 20 درصد ظرفیت معادن در تربت حیدریه


نایب رییس خانه صنعت و معدن تربت حیدریه گفت : منطقه تربت حیدریه با سه شهرستان همجوار حدود 100 پروانه بهره برداری معدن دارد که تنها 20 درصد آن فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رییس خانه صنعت و معدن خراسان رضوی با انتقاد از طرح جدید ایجاد وزارت بازرگانی اظهار کرد: 85 درصد کشورهای دنیا تولید و تجارتشان در یک کانال مدیریت می شود و یک وزیر تصمیم گیرنده است.

با روکش های قشنگ وزارت واردات را ایجاد نکنید ابراهیمی افزود: از نماینده مردم تربت حیدریه که نماینده موثری در مجلس است تقاضا داریم با روکش های قشنگ تنظیم بازار را برهم نزنید و وزارت واردات را ایجاد نکنید.

وی ادامه داد: در زمان تدوین بودجه 1402 نماینده تربت حیدریه را به خانه صنعت و معدن استان دعوت کردیم و بزرگ ترین ایرادی که به لایحه برنامه و بودجه گرفتیم این بود که در تورم 50 درصد حقوق کارکنان دولت را 20 درصد افزایش دادید و این در حالی است که 55 میلیون از جمعیت کشور اعم از کارمند و کارگر معیشتشان متاثر از حقوق است.

رییس خانه صنعت و معدن خراسان رضوی گفت : حدود شش دهه است که اقتصاد روستایی به اقتصاد رو به مدرن و صنعتی شدن و رفتارهای جدید اقتصادی روی آورده و در تمام این شش دهه تراز تجاری ما منفی بوده به جز این شش سال اخیر که با ادغام این دو وزارتخانه تراز تجاری ما مثبت شده و این در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت فقط 20 درصد ظرفیت معادن در تربت حیدریه

فعالیت فقط 20 درصد ظرفیت معادن در تربت حیدریه