مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 21:152023-07-04سياسي

شهید انصاری را معرفی کنیم


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: یادواره شهیدان انصاری و نورانی و 257 شهید کارمند استان روز پنجشنبه، 15 تیرماه در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: یادواره شهیدان انصاری و نورانی و 257 شهید کارمند استان روز پنجشنبه، 15 تیرماه در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

سرهنگ عباس حسینی امروز در نشست خبری برگزاری یادواره شهیدان انصاری و نورانی، استاندار سابق گیلان و معاون وی و 257 شهید کارمند استان گیلان، از برگزاری این یادواره با تولیت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان خبر داد و اظهار کرد: این یادواره ساعت 10 صبح روز پنجشنبه، 15 تیرماه سال جاری برگزار می شود.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم، زیرا طبق فرمایش رهبر انقلاب، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار، شهید علی انصاری را از شهدای بزرگ کشور دانست و تصریح کرد: شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور بوده که پس از انقلاب و به دستور امام خمینی(ره) به ایران بازگشت و مسئولیت خدمت به مردم را پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید انصاری را معرفی کنیم

شهید انصاری را معرفی کنیم