مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:322023-07-03اقتصادي

پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و محرومیت زدایی در کردستان


مدیر امور شعب پست بانک کردستان گفت: این بانک بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و محرومیت زدایی در کردستان پرداخت کرده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین واحدی ظهر امروز در نشست خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار کرد: مجموعه مدیریت شعب پست بانک استان کردستان با 110 مرکز روستایی و 10 شعبه ناظر گسترده ترین شبکه بانکی استان را از نظر سطح دسترسی به نقاط دوردست به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به بهره مندی 77 درصدی جمعیت روستایی کردستان از 53 خدمت پولی و مالی باکیفیت در مراکز بانکی و روستایی استان، افزود: بیش از 10 میلیون تراکنش مالی حضوری و غیرحضوری در سال 1401 در مناطق روستایی کردستان ثبت شده است.

واحدی اضافه کرد: تمام خدمات پولی مالی و بانکی که در شعب مرکزی بانک های دولتی در سطح استان ارائه می شود همان خدمات با کیفیت بالاتر در مناطق روستایی به ویژه مناطق محروم انجام می شود.

وی عنوان کرد: همه کارگزاران که در روستاها به عنوان همکار بانک بکارگیری و فعالیت م کنند از نیروهای تحصیلکرده بومی و مورد وثوق همان روستاها هستند.

مدیر امور شعب پست بانک کردستان خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت دسترسی روستاییان از 50 کیلومتر به کمتر از 10 کیلومتر به سبد خدمات پولی و مالی، مبین نقش بی بدیل پست بانک در عرصه اشتغالزایی و محرومیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و محرومیت زدایی در کردستان

پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و محرومیت زدایی در کردستان