مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:142023-07-12پزشكي

ضرورت بهره گیری از ظرفیت پرستاران برای ارتقای توریسم سلامت در خراسان شمالی


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی از ضرورت بهره گیری از ظرفیت پرستاران برای ارتقای توریسم سلامت در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی از ضرورت بهره گیری از ظرفیت پرستاران برای ارتقای توریسم سلامت در این استان خبر داد.

دکتر جواد شاهین فر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برنامه های عملیاتی این دانشگاه در راستای بین المللی سازی و جذب گردشگر سلامت و بیمار خارجی، اظهار کرد: پرستاران با جایگاه ویژه ای که در حوزه سلامت دارند، نقش مهمی در پیشبرد اهداف دانشگاه ایفا می کنند، بنابراین باید با فراهم آوردن زیرساخت ها، کاهش دغدغه های پرستاران و جلب رضایتمندی بیماران، در مسیر رسیدن به دانشگاه پیشرو تلاش کنیم.

وی از پرستاران به عنوان پایه های اصلی ارائه خدمات با کیفیت در بخش سلامت یاد کرد و افزود: ارتقای کیفیت کار در این حوزه سبب ارتقای دانشگاه و پیشبرد برنامه های کلان ازجمله راه اندازی و رونق بخش ipd بیمارستان های استان خواهد شد.

شاهین فر با بیان اینکه پرستاران رزمندگان خط مقدم جنگ با کرونا بودند و بعد از کرونا این فداکاری ها برای عموم مردم ملموس تر احساس شد، تصریح کرد: ما نیز پیگیر دغدغه های پرستاران هستیم و در این خصوص فراتر از عملکرد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت پرستاران برای ارتقای توریسم سلامت در خراسان شمالی

ضرورت بهره گیری از ظرفیت پرستاران برای ارتقای توریسم سلامت در خراسان شمالی