مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-06بين الملل

گزارش جهت دار کمیته حقیقت یاب بین المللی علیه ایران


این گزارش بخشی از ثمره یک جنگ ترکیبی تمام عیار و چندلایه است که در پاییز گذشته علیه ملت ایران رقم خورد و عاملان آن امروز در پی چیدن میوه های آن از رهگذر این نمایش نخ نما و تکراری هستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: کمیته خودخوانده حقیقت یاب بین المللی امروز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازاولیه خود درباره آنچه سرکوب اعتراضات سراسری ایران خوانده بود را در مقر شورای حقوق بشر سازمان ملل مستقر در ژنو ارائه کرد.

ادعاهایی چون نقض گسترده حقوق بشر به خصوص درباره حقوق زنان و کودکان در ایران محور اصلی این گزارش است.

سارا حسین رییس هندی این کمیته، با ادعای سرکوب شدید معترضان، شکنجه در زندان ها، اجرای شتاب زده احکام سنگین برای بازداشت شدگان و آزار خانواده های قربانیان، خواهان توقف صدور و اجرای احکام اعدام در ایران شده است! جالب اینکه؛ وقتی در حاشیه این نشست، از او درباره مستندات این گزارش سوال شده، گفته بر اساس گزارش های شهروندان ایرانی به این نتایج رسیده و آنها را نزد خود به صورت محرمانه نگه می داریم!   بررسی موضوعات و کلیدواژه های استفاده شده در این گزارش اما، نشان می دهد که خط به خط آن با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مجعول و تحریف شده رسانه های فارسی زبان معاند و حساب های مشخص در شبکه های اجتماعی که از سوی اتاق های عملیات روانی جریان های چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش جهت دار کمیته حقیقت یاب بین المللی علیه ایران

گزارش جهت دار کمیته حقیقت یاب بین المللی علیه ایران