مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-23سياسي

کنگره حج نماد وحدت جهان اسلام است


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: کنگره حج نماد وحدت و اتحاد همه مسلمانان در سراسر جهان است -  به گزاشر خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در نماز عبادی سیاسی این هفته در کرمانشاه که با حضور پر شور مردم ولایت مدار در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با توجه به حضور حجاج در سرزمین وحی کنگره عظیم حج را نماد وحدت همه مسلمانان و جهان اسلام دانست.

وی اظهار کرد: هدف از رسالت پیامبر اکرم (ص) ابتدا مبارزه با نژادپرستی و قبیله گرایی بود، لذا حضرت همواره با این مسائل مبارزه و تاکید می کردند که ملاک برتری همان تقوای الهی است که در قرآن کریم تذکر داده شده است.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه ها مسئله فلسطین را از مسائل مهم مسلمانان جهان دانست و به دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: قضیه فلسطین همواره مورد توجه نظام جمهوری اسلامی ایران و امامین انقلاب بوده است.

وی به موضوع  وحدت کلمه شعار مقام معظم رهبری در این دیدار اشاره ای داشت و افزود: معظم له حرکت فلسطین را با وجود جوانانی، مسؤولیت پذیر و بیدار در راستای مبارزه با اسراییل رو به جلو توصیف کردند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: انصافا جوانان فلسطینی امروز با همت بلند خود و مبارزه همیشگی وجود این غده فساد را در سرزمین اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره حج نماد وحدت جهان اسلام است

کنگره حج نماد وحدت جهان اسلام است