مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-13ورزشي

اختتامیه مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد با حضور 20 تیم در کهگیلویه


نخستین دوره مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد در سطح ملی و استانی، امسال توسط اداره بهزیستی در محله مسکن مهر دهدشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید علی اصغر شکرایی در حاشیه اختتامیه فوتبال محله ای جام شهدای 15 خرداد در دهدشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد در سطح ملی و استانی، امسال توسط اداره بهزیستی در محله مسکن مهر دهدشت برگزار شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه افزود: تیم های اول هر محله به بخش استانی راه پیدا می کنند و برگزیده هر استان در مرحله پایانی کشوری شرکت خواهند کرد.

وی یکی از دلایل برگزاری این مسابقات در سطح محله های کشوری را علاوه بر استعدادیابی و تشویق به ورزش، جذب نوجوانان و جوانان به خانه های بهزیستی و پایگاه های بهزیستی در محله های کشور و استفاده از این ظرفیت ها عنوان کرد.

شکرایی با بیان این که این مسابقات در دو رده سنی 12 تا 15 و 15 تا 18 سال برگزار شد، ادامه داد: مرحله شهرستانی این مسابقات با حضور 20 تیم و 80 نفر برگزار شد و تا پایان تیرماه تیم های اول هر شهرستان در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت و تیم های اول استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد با حضور 20 تیم در کهگیلویه

اختتامیه مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای 15 خرداد با حضور 20 تیم در کهگیلویه