مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-17سياسي

نمایندگان بر برگزاری انتخابات تناسبی در تهران اصرار کردند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد کمیسیون امور داخلی کشور مبنی بر حذف بند مربوط به برگزاری انتخابات تناسبی در تهران مخالفت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 26 تیر) مجلس گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها پیرامون طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را به منظور تامین نظر شورای نگهبان بررسی کرده اما در نهایت با پیشنهاد کمیسیون مبنی بر حذف ماده مربوط به برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران مخالفت کردند.

در ادامه محمدباقر قالیباف اعلام کرد که این ماده بار دیگر به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها باز می گردد.

روز گذشته، کمیسیون امورداخلی و شوراها، بند مربوط به تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران را از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، حذف کرده بود.

کشمکش بر سر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت تناسبی در تهران همچنان بین مجلس و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه دارد چرا که این دومین بار است که هیات عالی نظارت مجمع نسبت به این موضوع ایراد گرفته اما نمایندگان مجلس در صحن همچنان به مصوبه خود پیرامون برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت تناسبی در تهران تاکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان بر برگزاری انتخابات تناسبی در تهران اصرار کردند

نمایندگان بر برگزاری انتخابات تناسبی در تهران اصرار کردند