مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-13سياسي

احضار سفیر ایتالیا در تهران به وزارت امور خارجه


در پی میزبانی چند نماینده مجلس ایتالیا از سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پارلمان این کشور، سفیر ایتالیا در تهران به وزارت امور خارجه احضار و به وی گفته شد که میزبانی از یک جنایتکار تروریست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، میزبانی چند نماینده مجلس ایتالیا از سرکرده گروهک تروریستی منافقین و تروریست نشا ندار در محل پارلمان این کشور، منجر به احضار سفیر ایتالیا در تهران به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شد.

 بر همین اساس و در اعتراض به این اقدام، مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه امرور (پنجشنبه) 22 تیر ماه جزوپه پرونه سفیر ایتالیا در تهران را به وزارت امور خارجه احضار کرده و با تأکید بر تعهدات بین المللی ایتالیا در مقابله با تروریسم تصریح کرد: میزبانی چند نماینده ایتالیا از یک جنایتکار تروریست، مصداق بارز ترویج و تشویق تروریسم است و جمهوری اسلامی ایران حمایت از تروریسم را در هیچ نوع و شکلی از سوی هیچ کس برنمی تابد و آن را به شدت محکوم می کند.

سرکرده گروه تروریستی منافقین به دعوت چند تن از نمایندگان پارلمان اینالیا در جلسه استماع کمیته روابط خارجی این پارلمان حضور یافت.

مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه در دیدار سفیر ایتالیا با اشاره به احترام جمهوری اسلامی ایران به حاکمیت ملی کشورها و ضرورت صیانت از آزادی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار سفیر ایتالیا در تهران به وزارت امور خارجه

احضار سفیر ایتالیا در تهران به وزارت امور خارجه