مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:542023-07-12اقتصادي

تخصیص 19 درصد از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور برای شهرستان کیار


از مجموع 780 میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رییس جمهور به استان، تا کنون 155 میلیارد تومان معادل 19 درصد تخصیص پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، سید شجاع زیلابی گفت: در سفر اول رییس جمهور به این استان، 780 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر  برای 57 پروژه شهرستان کیار مصوب شد که باید در طول سه سال تخصیص پیدا کند، تاکنون از این مبلغ  155 میلیارد تومان معادل 19 درصد تخصیص اعتبار صورت گرفته است.

فرماندار کیار ادامه داد: احداث سالن های ورزشی مربوط به آموزش و پرورش و اداره نوسازی، احداث ساختمان دادگستری ناغان، تکمیل و تامین آب ها و پمپاژ آب در بخش جهاد کشاورزی با اعتبار 50 میلیارد تومان بودجه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برای سد و شبکه آبیاری گهرو 100 میلیارد تومان اعتبار، تکمیل پروژه های نیمه تمام بهداشتی 15 میلیارد تومان، تکمیل طرح های نیمه تمام اراضی کشاورزی 55 میلیارد تومان و تکمیل تاسیسات فاضلاب نیز 35 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

زیلابی، سد گهرو را مهم ترین پروژه شهرستان کیار دانست و اضافه کرد: برای تکمیل این سد 369 میلیارد تومان هزینه پیش بینی و پیمانکار پروژه نیز هماهنگ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 19 درصد از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور برای شهرستان کیار

تخصیص 19 درصد از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور برای شهرستان کیار